U svetu marketinga na društvenim mrežama, ulazak u Instagram Explore je kao prikazivanje muzičkog spota u udarnom terminu na najpopularnijem televizijskom kanalu. Takođe to možemo uporediti sa bilbordom na najfrekventnijoj poziciji u gradu. Prosto rečeno, Instagram Explore Vaš plasira tačno pred oči Vaše publike. Ulazak u Instagram Explore Vam može obezbediti gomilu novih pratilaca.
Instagram Explore stranica je mesto gde se u realnom vremenu prikazuje aktuelan sadržaj sa mreže. Nalazi se na istom mestu gde i alat za pretragu, prikazuje različite postove svakom korisniku sa naloga koje ne prate, na osnovu prethodnog ponašanja. Kada korisnici reaguju na neki post, Vaš sadržaj ima veće šanse za ulazak u Instagram Explore stranicu. To onda poprima efekat kotrljajuće snežne grudve.
Kada korisnici reaguju na Vaš post, Vaš sadržaj automatski ima veće šanse za ulazak u Instagram Explore. Na taj način se Vaš sadržaj prikazuje pred očima ljudi koji prate Vaše pratioce, što povećava doseg objava i samim tim broj pratilaca. Takođe su veće šanse da se pojavite na Explore stranici onih koji su zainteresovani za Vašu nišu. Recimo, ako ste profesionalni sportista, velike su šanse da će se Vaš sadržaj pojaviti na Explore stranici ljubiteljima sporta.
Instagram sada ugošćava preko 800 miliona korisnika svakog meseca, a preko 60% njih je aktivno svakog dana. Ulazak u Instagram Explore je definitivno nešto oko čega se vredi potruditi, budući da je on put do najinteresantnijeg sadržaja na platformi.
Instagram Explore stranica je evolucija stranice koja okuplja “popularan” sadržaj. Nešto slično je bilo deo Instagrama na samom početku. Za razliku od Explore stranice, izbor sadržaja koji se na tadašnjoj “popularnoj stranici” prikazivao nije bio prilagođen svakom korisniku ponaosob.
Sa druge strane, Explore stranica se prilagođava potrebama današnjih naprednih korisnika. Servira im se relevantan sadržaj, koji zapravo žele da vide, na osnovu onoga što su lajkovali u prošlosti. Instagram Explore algoritam prati kako se svaki korisnik ponaša na platformi, a onda generiše sadržaj koji je u skladu sa ponašanjem svakog korisnika ponaosob. Upravo zbog toga svi smatraju Explore stranicu najrealnijim mestom na Internetu.
Ukoliko imate svoj biznis, kada god se Vaš sadržaj prikaže na Instagram Explore stranici, postoji šansa da doprete do novih korisnika. To znači da konstantno širite svoje potencijalno tržište.
Ako strategijski pojačavate svoje prisustvo na Instagram Explore stranici, to je dobar put ka obezbeđivanju više lajkova i pratilaca. Dok povećavate svoju vidljivost i samim tim jačate svoj biznis ili lični brend, spontano ćete dolaziti do novih pratilaca koje zanima Vaš sadržaj. Ukoliko ste vlasnik biznisa koji prodaje određene proizvode, lako ćete doći do nove ciljne grupe i dobiti nove kupce.
“Hakovanje”, odnosno nadmudrivanje, Explore stranice je zapravo učenje kako se obratiti publici na pravi način. Pored svega, sadržaj koji se pojavljuje na Explore stranici zavisi od toga kako se ciljani kupac ponaša na aplikaciji. Budući da Instagram nudi skoro 100 miliona fotografija na raspolaganju svakog dana, on veoma dobro zna kako poveže brend sa adekvatnom ciljnom grupom. To podrazumeva prikazivanje pravog sadržaja pravim korisnicima. Sve što treba da uradite je da nadmudrite algoritam.
Ovo je veoma jednostavno: ulazak u Instagram Explore znači da će više korisnika videti Vaš sadržaj. U skladu sa tim, prednosti mogu ili ne moraju uključiti sledeće stavke:
Kada se ulogujete na Instagram, sadržaj koji vidite na Explore stranici će biti diktiran od strane korisnika iz Vaše mreže. Kao što smo gore već pomenuli, sadržaj se generiše na osnovu prethodnih interesovanja.
To znač da treba da znate za čemu Vaši potencijalni pratioci tragaju i to da im servirate. Posmatrajte svoju ciljnu grupu i njihovo ponašanje na Instagramu. Šta lajkuju? Šta komentarišu? Na kakvom tipu sadržaja se najduže zadržavaju?
Svako želi da izgradi svoj Instagram profil sa što više realnih i aktivnih pratilaca, a najbolji put do njih je Explore stranica. Na Explore stranici vreme provode oni koji su prelistali news feed (vremensku liniju) i sve Storije koji ih interesuju. Retko kome je Explore stranica “prva stanica” pri ulasku na Instagram. Onima kojima jeste, to su aktivni korisnici oko kojih se vredi potruditi.
Imajući sve ovo u vidu, morate ispitati sebe:
Hashtagovi su jedan od najkorisnijih alata, kojima možete pristupiti na Instagramu. Ova jednostavna rešenja za momenat čine Vaš sadržaj vidljivijim, osiguravajući da možete dopreti do ljudi van svoje mreže. Istraživanja pokazuju da brendovi, koji koriste najmanje jedan hashtag po postu, dobijaju više lajkova i pratilaca, od onih koji ne koriste nijedan.
Oni pružaju korisnicima Instagrama fantastičan način da pronađu sadržaj, koji govori o njihovim potrebama i uđu direktno u vaše šanse da se nađu na Explore stranici. Veća je verovatnoća da će vaši postovi dobiti pažnju koja je neophodna za ulazak u Instagram Explore i signalizirate temu svog posta. Samim tim i alarmirate svoju nišu, koristeći relevantne hashtagove.
Zapamtite, hashtagovi ne treba da budu samo promotivni. Kombinujte brendirane tagove sa lokacijama, aktuelnim temama i zanimljivim frazama u vezi sa temom posta, kao i ciljanom publikom.
Bez obzira koju društvenu mrežu koristite, prvi korak ka uspešnoj promociji će uvek biti izvanredan sadržaj. Dakle, morate deliti stvari koje ljudi žele da vide, ukoliko želite dobre rezultate. Na Instagramu je sve merljivo i statistika nam sve govori.
Iako je kvalitet sadržaja ubedljivo najbitniji, odmah iza njega je drugi ključni faktor sa kojim je usko povezan. Tajming određuje kako će se određen post kotirati na društvenim mrežama. Sadržaj može biti sjajan, ali ukoliko je objavljen u pogrešno vreme i nema ko da ga vidi, neće dobiti pažnju koju zaslužuje.
Ukoliko imate poslovni profil na Instagramu (business profile), možete koristiti stranicu “Insights” da saznate kada su Vaši pratioci najaktivniji. Pored toga, možete ispratiti i opšte smernice za najbolje vreme da postujete na Instagramu.
Nije iznenađenje da je suština društvenih mreža biti “socijalan”. Kako bi poboljšali svoje šanse za ulazak u Instagram Explore, morate se angažovati da pokrenete svoju publiku.
Lako možete razviti ovu naviku tako što ćete pozivati pratioce da lajkuju sliku ili da pišete neke opise, koji će ih pokrenuti da prokomentarišu. Ovo će ohrabriti Vape pratioce da započnu razgovor ili reaguju na neku od objava. Možete čak i pozivati pratioce da taguju svoje prijatelje u komentarima, jer će na taj način najbolje podići vidljivost posta. Ovo je strategija koju koriste oni koji organizuju nagradne igre i poklanjanja, kako bi povećali broj pratilaca i komentara.
Što više lajkova i komentara dobijete, veća je verovatnoća da će Vas neko naći na Instagram Explore stranici. Pored toga, dobre interakcije će takođe doprineti građenju kredibiliteta Vašeg brenda ili ličnosti.
Čak 32% internet korisnika je aktivno na Instagramu. Ta mreža je postala sastavni deo naših života i tendencija rasta ne izgleda kao da će stati. Sa mnogo potencijalnih opcija za deljenje sadržaja, Instagram nudi bezgranično opcija za razvoj biznisa ili ličnog brenda.
Dobra vest je da nadmudrivanje Instagram Explore algoritma nije operacija na živo. Samo treba da delite adekvatan sadržaj, u pravo vreme, pravoj ciljnoj grupi. Što bolje budete razumeli svoje ciljano tržište i povezivali se sa ljudima, veće su šanse za ulazak u Instagram Explore page.