Kupovina Instagram pratilaca više nije tabu tema. Svako ko koristi Instagram u profesionalne svrhe, imao je dodira sa kupovinom pratilaca. Bilo da je reč o kupovini Instagram pratilaca od prodavaca ili direktno od Instagrama, sponzorisanjem – cilj je uvek isti, a to je povećanje popularnosti.
Kada je u avgustu 2019. godine Institut za performans savremene muzike izbacio listu poznatih koji kupuju pratioce, svi smo bili u šoku. Od voditeljke Ellen do pevačice Ariane Grande, gotovo sve javne ličnosti imaju veoma visok procenat lažnih Instagram pratilaca. Konkretno kod njih dve približno 49%. To ne treba da nas čudi.
Neke od poznatnih ličnosti možda i nisu kupile sve te pratioce. Postoji dosta takozvanih botova, koji prate poznata imena, kako bi privukla druge (prave pratioce) da ih zaprate. Na taj način im profili izgledaju kao pravi, jer ko ima 0 pratilaca, odmah na prvu deluje kao lažan profil. Instagram takođe predlaže poznate ličnosti novim korisnicima, jer sam algoritam nema nikakve informacije o preferencijama korisnika.
Česta pojava je i takozvana “osvetnička kampanja”, koju neretko sprovodi konkurencija. Iznenadilo bi Vas koliko su ljudi puni mržnje spremni da ulože novca da bi nekome narušili reputaciju na Internetu. Na meti su javne ličnosti, uspešni sportisti, veliki biznisi, javna preduzeća, ali sve češće i obični ljudi, kao i vlasnici malih biznisa.
To je ohrabrilo manje brendove i nove influensere da od starta krenu sa kupovinom Instagram pratilaca, kako bi brže bili primećeni. Postoji ta tvrdnja da morate imati određen broj Instagram pratilaca, kako bi vas ljudi shvatali ozbiljnije. To je posebno izraženo ako imate brend koji promovišete preko istog. Broj pratilaca i lajkova je zapravo prvi statistički podatak, koji neko vidi kada uđe na vaš profil. Dosta govori o tome kako vas javnost vidi.
Od kad je sveta i veka, ljudi su ljubitelji brzih rezultata. Kako godine prolaze, strpljenje opada. O tome svedoči i promena formata, koja dominira društvenim mrežama. U početku je tekst bio dominantan, a onda su fotografije preuzele tron. Instagram je nedugo nakon svoje ekspanzije uveo IGTV, a zatim i Reels.
YouTube je beležio sjajan rast, sve dok se nije pojavio TikTok. Nova mreža je donela formu kratkog video sadržaja, jer su stručnjaci primetili da je količina pažnje, koju sadržaj dobija od korisnika, izuzetno mala. Znamo koliko je vremena potrebno za građenje pravih Instagram pratilaca, tako da su prečice veoma primamljive. Mi uvek savetujemo klijente da koji god pristup izaberu, rade pametno i na duže staze.
Ukoliko verujete da je vaš sadržaj na Instagramu dobar, zamislite samo koliko bi sve to bolje izgledalo da se sa tim slaže još 10 000 ljudi? 🙂 Nakon što dostignete famoznu cifru od 10 000 Instagram pratilaca, dobijate SWIPE UP opciju. Od tog momenta, moći ćete da šaljete svoje pratioce direktno na željeni link. Zvuči kao nešto oko čega se vredi potruditi, zar ne? 😀
Iznenađujuće, ali kupovina Instagram pratilaca je prestala da bude tabu tema. Ljudi o tome sada već otvoreno govore. Neko je totalno protiv, a neki stručnjaci za Instagram marketing čak i preporučuju kupovinu Instagram pratilaca. Živimo u doba gde sve brzo funkcioniše i ukoliko imate priliku da neki put prekratite i neke stvari ubrzate, zašto da to ne uradite?
Svi koji nisu na vreme krenuli da grade bazu svojih Istagram pratilaca, biće u vidnom zaostatku u odnosu na razvijene naloge. Bilo da planirate pokretanje biznisa ili građenje ličnog brenda, vetar u leđa sigurno neće biti na odmet. Uradite sve što je moguće da prekratite put do uspeha, ali vodite računa da sve odluke koje na tom putu donesete budu pametne.
Još davno su se pojavile aplikacije za kupovinu lažnih pratilaca po principu razmene. Fukncionišu tako što vi zapratite određen broj naloga i onda čekate da oni uzvrate. Na taj način je svako mogao sebi da obezbedi “rast pratilaca”, ali to je bilo kratkog daha. Krajem 2018.godine, Instagram je u potpunosti sasekao primitivne botove, specijalizovane aplikacije i obrisao veliku količinu lažnih naloga.
Zbog toga je NAJVAŽNIJE izabrati pouzdanog prodavca. Ukoliko ne budete pametno birali, nanećete sebi mnogo više štete nego benefita. Uvek je najbolje opredeliti se za pravu firmu, koja u svom timu ima stručnjake za bezbednost. Hakeri i marketing eksperti će vas sigurno posavetovati i zaštititi na najbolji mogući način. Ne igrajte se sa sumnjivo jeftinim i nepouzdanim opcijama. Osim što ćete izgubiti novac, možete ostati i bez svog Instagram naloga.
Gledajte na svoj Instagram nalog kao na svoj fizički biznis. Kako bi izgradili biznis, potrebno je konstantno ulaganje, dosta rada, vremena i strpljenja. Uspeh se nikad ne dešava preko noći, ali je važno da radite pametno i konstantno.
Mi uvek klijentima predlažemo da kombinuju realni marketing (vođenje kampanje na internetu) i kupovinu Instagram pratilaca. Pri čemu uvek naglašavamo da je neophodno kupovati Instagram lajkove i domaće komentare, da bi sve izgledalo uverljivo.
Imajte u vidu da Instagram auditors – softver koji brendovi koriste da bi uhvatili lažne pratioce – hvata samo one najsumnjivije. Dakle, ukoliko nalozi nemaju profilnu sliku, nikakvu aktivnost, nemaju pratioce i bar par slika, onda će ih Instagram auditors uloviti. Zato morate kupovati pametno, odnosno birati kvalitetnije lažne pratioce.
Pored toga, važno je i kako ćete kupljene pratioce rasporediti. Iako možda mnogi sanjaju da im broj pratilaca poraste preko noći, budite strpljivi. Mnogo je pametnije da dogovorite određenu količinu, koja će stizati svakodnevno, sve dok se ne isporuči sve. Naša preporuka je da pogledate koliko dnevno dobijate pravih pratilaca i da isto toliko dnevno dodajete lažnih.
Postoji nekoliko preprodavaca na tržištu koji nude 1000 Instagram pratilaca po ceni jedne kafe u kafiću. Ne možemo da se ne zapitamo – da li je to zaista pametno rešenje na duže staze? Da je to tako lako, jednostavno i povoljno, svako bi već kupio gomilu pratilaca i postao influenser. U čemu je caka?
Uplaćivanje promocija i sponzorisanje objava je, ništa drugo do, kupovina Instagram pratilaca i to direktno od platforme. To je veoma slično kao kupovina YouTube pregleda i uplaćivanje Google Ads kampanje. Doslovno plaćate platformi da obezbedi veći broj pregleda, pratilaca ili lajkova.
Njima je zapravo u interesu da unište konkurenciju, kako bi bili jedini na tržištu i da mogu da diktiraju cenu. Ukoliko ste nekad sponzorisali objavu, znate koliko je zapravo skupo doći do Instagram pratilaca putem promocija. Za uplaćenih 100 eura, dobijate 100-150 novih pratilaca. U zavisnosti od toga kako optimizujete kampanju i koliko je dobro osmislite, možete očekivati tu varijaciju od 50 pratilaca.
Nakon kupovine je potrebno samo strpljenje. Veoma brzo nakon što se obavi kupovina Instagram pratilaca, oni će početi da stižu dogovorenom brzinom. Budite spremni za gomilu notifikacija. Ono što uvek predlažemo jeste pojačana aktivnost u periodu kada se odlučite na kupovinu Instagram pratilaca.
Pored povremene kupovine Instagram pratilaca, postoji i mesečni paket Instagram podrške. To podrazumeva neograničen broj lajkova, komentara i pregleda na Vašim Instagram objavama, kao i 1000 realnih Instagram pratilaca na mesečnom nivou.
Mesečni paket Instagram podrške je idealan izbor za one koji posluju preko Instagrama i važno im je da održavaju kontinuitet. Nije dobro kad Vaša ciljna grupa primeti da broj lajkova varira od slike do slike ili da video sadržaj nema dovoljan broj pregleda. To dovodi u sumnju broj pratilaca.
Instagram algoritam se stalno menja i kako vreme prolazi, sve je teže održati konstantan rast pratilaca. Mnogi influenseri već mesecima unazad gube publiku, ali Instagram mesečni paket podrške je odlično rešenje za ovaj problem.
Gotovo svakodnevno nam se javi bar nekoliko javnih ličnosti ili vlasnika biznisa, sa ovim iskustvom. Neki su u prošlosti imali susret sa kupovinom pratilaca preko aplikacija, a neki od nepouzdanih prodavaca. Bilo je i onih koji su isprobali obe opcije i iz očaja se javili nama. Ne očajavajte, svi smo pravili neke greške u prošlosti i gotovo da nema profila na Instagramu koji se u potpunosti držao politike korišćenja.
Kao što okrivljeni na sudu treba sve da prizna svom advokatu, da bi mogao da spremi adekvatnu odbranu, tako i Vi. Ukoliko ste donosili loše odluke u prošlosti ili bili žrtve prevare, budite otvoreni. Detaljno prepričajte šta ste sve uradili i kakve posledice osećate. Važno je da budete iskreni, kako bi mogli da Vam pomognemo na najbolji način. Sve što sakrijete od nas, verovatno ide na Vašu štetu. Budite mudri i priznajte sebi grešku, za bolje sutra.
Postoje i takozvane “osvetničke kampanje”, kojih smo mi veliki protivnici. Često dobijamo upite da, nečijoj konkurenciji, napakostimo u vidu kupovine Instagram pratilaca izuzetno lošeg kvaliteta. Međutim, mi se ne bavimo takvim stvarima i smatramo da svaka ozbiljna marketinška agencija treba ovakvom tipu usluge da stane na put. Nažalost, osvetničke kampanje su česta pojava na Balkanu. To je izuzetno rasprostranjeno na polju Google recenzija i Tripadvisor utisaka.
Kada se sprovede ova vrsta kampanje, izuzetno je teško pomoći pogođenoj strani. Nikad ne znamo koliko će kampanja trajati, koja je količina naručena, a ni kojim tempom će stizati. Sve to otežava spašavanje situacije, ali mi imamo proveren modus operandi za žrtve osvetničkih kampanja. Ukoliko ste i Vi imali ovakvo iskustvo, ili znate nekoga ko jeste, budite slobodni da nam se obratite ili prosledite naš kontakt.
U situaciji kad neko kupi određenu količinu lažnih Instagram pratilaca za Vaš nalog, taj proces je nemoguće zaustaviti. Najbolja odbrana je nadjačavanje kvalitetnim pratiocima, ali u tom slučaju se oni loši moraju ručno otkloniti. Javne ličnosti su često na meti osvetničkih kampanja i iznenadili bi ste se koliko su neke osobe spremne da potroše da nekome napakoste.
Velika količina pratilaca lošeg kvaliteta će se sigurno negativno odraziti na Vaš profil. Angažovanje pratilaca će opasti, a vidljivost objava i Instagram priča će biti smanjena. Vrlo je verovatno da ćete dobiti shadow ban na možda čak i 6 meseci. Najgore što može da se desi jeste brisanje Instagram naloga, usled izuzetno velikog priliva lažnih pratilaca. Ne brinite, u tom slučaju takođe ima spasa.
Korišćenjem aplikacija za prikupljanje Instagram pratilaca možete dobiti ban direktno od Instagrama. Oni vam čak i bez ikakve najave mogu obrisati nalog. Te aplikacije su prevaziđene i retko ko ih uopšte koristi. One su mamac za javne ličnosti, koje su na samom početku, kao i za biznise sa malim budžetima. Jedini razlog tome su nerealno niske cene. Ne budite lakoverni, jer najjeftinije opcije uvek dođu glave – pre ili kasnije.
Kupovina Instagram pratilaca od nepouzdanih prodavaca može izazvati veliki kontraefekat. Ukoliko su pratioci lošeg kvaliteta – nemaju profilnu sliku, nikakve objave, opis, sopstvene pratioce, svako će znati da su lažni. Osim toga što ćete izgledati smešno u očima ljudi koji vas poznaju ili su samo čuli za vas, Instagram će vas kazniti brisanjem lažnih pratilaca. Novac nije najgore što možete izgubiti. Nažalost, znamo veliki broj ljudi kojima je čak Instagram nalog obrisan zbog niza loših odluka. Budite pametni!
Svi ti nekada nezadovoljni ljudi, danas su naši klijenti i uspešno sarađujemo već mesecima ili godinama. Ukoliko ste u potrazi za pouzdanim prodavcem Instagram pratilaca, javite nam se na broj koji je prikazan ispod. Vrlo rado ćemo predložiti najbolji paket, u skladu sa vašim budžetom!