Kupovina Facebook lajkova jedna je od prvih usluga koje je naša agencija počela da pruža, čak pre deset godina. Facebook stranice su tada doživele svoju ekspanziju i bile su među prvim prilikama za Internet marketing. Kako su se trendovi menjali, a publika selila sa Facebook stranica na grupe, ova usluga je pala u drugi plan.
Međutim, Facebook je nedavno napravio “čistku” i ostavio aktivne samo profesionalne stranice. To je ponovo vratilo Facebook Pages u igru, a samim tim i potražnju za ovom uslugom. Baš kao i svi drugi brojevi na društvenim mrežama, Facebook lajkovi daju kredibilitet brendu ili javnoj ličnosti, dok uporedo svedoče o njegovoj popularnosti.
Baš zbog svega što smo naveli, kupovina Facebook lajkova može biti bitan strateški potez za Vaš biznis. Važno je da znate da ova mreža nikad ne kažnjava za kupovinu Facebook lajkova, pregleda ili komentara. Za razliku od drugih platformi, ovde su pravila drugačija i nema penala za one koji koriste prečice. Mnoge je to ohrabrilo da preteraju, te samo u tim slučajevima postoje posledice. Samo treba imati meru.
Kada su Facebook stranice doživele vrhunac popularnosti, mnogi su u tome videli priliku za zaradu i počeli su da trguju istim. Dakle, svaki klinac iz unutrašnjosti naše zemlje je mogao da otvori stranicu pod nazivom “Ljubitelji životinja”. Stranice tog tipa lako su dobijale veliku količinu pažnje svih generacija na ovog društvenoj mreži i samim tim broj lajkova je rastao.
Facebook algoritam je tada bio na izuzetno primitivnom nivou, a plaćeno oglašavanje nije ni postojalo. To znači da svako, ko je redovno objavljivao bilo kakav sadržaj, mogao je da očekuje veliku vidljivost. Za kratko vreme isplivalo je mnoštvo stranica sa po desetinama hiljada lajkova. Taj relativno lagan i neometan rast nije dugo trajao, tako da su brzo nastupila nova pravila.
To novo vreme, donelo je znatno manju vidljivost objava, a samim tim i sporiji rast. Mnoge je to obeshrabrilo da kreću od nule i kupovina Facebook stranice je delovala kao najbolje rešenje. Trgovina stranicama je trajala neko vreme i cene su varirale od nekoliko stotina, do čak par hiljada eura po istoj. Kao i sve prethodno, ni ovaj zlatni period nije dugo trajao.
Facebook je ubrzo promenio pravila i zabranio menjanje imena stranice. Zapravo, izmene su moguće, ali samo minimalne. Dakle, ukoliko ste pogrešili slovo, rebrendirali biznis ili se odvojili od partnera. Od ovog momenta kupovina Facebook stranica više nije imala smisla. Tu kupovina Facebook lajkova stupa na scenu i doživljava svoj vrhunac.
Kao što piše u naslovu – brzo i lako! Verovali ili ne, dovoljno je samo da pošaljete link stranice i paket će biti dostavljen u dogovorenom ritmu. Naša agencija ne zahteva nikakav pristup stranici, ulogu admina ili deljenje šifre. Dovoljno je samo da nam pošaljete link i kažete svoj zahtev, odnosno za koliko želite da određena količina Facebook lajkova bude isporučena.
Lajkove možete kupiti na poklon prijateljima, da podržite njihov biznis. Kada ljudi čuju za ovu opciju, često nas pitaju da li se bavimo brisanjem konkurentnih Facebook stranica ili hakovanjem Instagrama. Međutim, naša agencija ne pruža te vrste usluga i ne radi negativan marketing za konkurenciju.
U toku razgovora čućemo Vaše zahteve i dogovoriti vremenski okvir za dostavu željenog broja lajkova. Nakon toga je potrebno da pošaljete link stranice i krećemo sa podešavanjem kampanje. Dogovoren broj lajkova biće isporučen u planiranom roku.
Kupovina Facebook lajkova je i dalje aktuelna usluga, zbog važnosti Facebook stranica. Naime, stranice su i dalje vredan indikator kredibiliteta brenda. Iako samo 1% korisnika Facebook-a poseti stranicu Vašeg brenda, taj brend je već prilično popularan. Kako raste broj korisnika na društvenim mrežama, tako se i uspeh na istim meri brojevima.
Ono što je bitno da zapamtite da broj lajkova na stranici, nije isto što i broj lajkova na postu te stranice. Lajk na objavi svedoči o angažovanju na samoj stranici, dok broj lajkova na stranici govori o kredibilitetu brenda. Dakle, mi uvek predlažemo da se kupovina Facebook lajkova uradi pre kupovine lajkova za postove.
Iako Facebook stranice više nisu na vrhuncu slave, bitno je imati ih i biti aktivan. Zašto bi zatvarali bilo koji kanal komunikacije sa klijentom? Možda je baš tu baza vaših starih, lojalnih klijenata. Možda je Vaša ciljna grupa nešto starija, pa je Facebook sjajno mesto za marketing usluga ili proizvoda koje nudite.
Facebook stranice imaju dve uloge:
Međutim, ako nema ko da vidi Vaše objave i ceni trud koji ulažete, džaba sve radite. Baš zato, pametna odluka je da se obavi kupovina Facebook lajkova, makar u početku. Svakom biznisu prija da dobije vetar u leđa, a kad Vam krene, uspesi se sami ređaju. Svaki početak ili povratak nakon duže pauze je težak, pa morate prihvatiti da Vam je pomoć potrebna.
Veliki broj Facebook lajkova je često dokaz o kvalitetu. Iako Facebook nije više toliko popularan, brend Nivea ima veliki broj lajkova na svojoj stranici. Dakle, ukoliko ste brend na Instagramu, ne možete da ne postojite na Facebooku. Već pomenuti brend ide korak dalje, jer je globalni lider u industriji nege kože, pa ima posvećene stranice svakom jeziku.
Lajkovi na Facebook stranici su bitni i za dovođenje saobraćaja na Vaš sajt. Ukoliko pratite analitiku svog sajta ili promovišete bilo kakve druge likove, možete očekivati saobraćaj sa svoje Facebook stranice. Veliki broj lajkova će sigurno dovesti do određenog broja poseta, gde god da želite da ih usmerite.