YouTube trending je kategorija koja je rezervisana samo za one najuticajnije. Youtube provlači video klipove kroz seriju različitih algoritama, a kasnije ih prezentuje korisnicima kao konačnu listu u trending kategoriji.
Da bi razumeli kako ući u trending, prvo moramo razumeti šta TRENDING zapravo znači u YouTube terminologiji. Šta treba da uradite da bi Vaši spotovi ušli u trending? Kako da naterate trending da radi u Vašu korist, da bi izvukli najviše od njega?
Postoji mnoštvo videa sa milionima pregleda, koji nikad nisu dospeli u trending kategoriju. Zašto se to dešava? To je zato što YouTube trending nije vezan samo za broj pregleda. To znači da samim tim što video ima veliki broj pregleda, ne znači da je zapravo i dobar. YouTube trending zapravo ima veoma veliki broj različitih faktora koji utiču na to da li će video završiti u trendingu ili ne.
Trending pomaže gledaocima da vide šta se dešava na YouTube-u i generalno u svetu. Neki trendovi su predvidivi, poput nove pesme najpopularnijih pevača ili filmskih trailer-a koji su dugo najavljivani. Neki su iznenađujući, dobar primer za to su viralni video zapisi, koji ni od kuda postanu popularni. Trending zapravo izvlači kvalitetan sadržaj na površinu, kako bi korisnici lakše došli do njega.
YouTube trending nije personalizovan i prikazuje istu listu videa u svakoj zemlji, svim korisnicima, ne računajući Indiju. U Indiji, trending prikazuje istu listu videa za svaki od 9 najčešće korišćenih jezika. Trending lista na YouTube-u se ažurira na svakih 15 minuta, grubo računajući. Svakim ažuriranjem, određeni video se može pomeriti unapred ili unazad, ali i ostati na istom mestu.
Imajući u vidu da se na YouTube otpremi veoma veliki broj sjajnih videa gotovo svaki dan, moramo znati da YouTube trending može da prikaže samo limitirani broj istih. Prema nekom nepisanom pravilu, trending ima sklonost da izvači na površinu video klipove sledećeg tipa:
Trending se trudi da izbalansira sve ove kriterijume. Kako bi to postigao, YouTube trending uzima u razmatranje mnoge signale, uključujući (ali nije limitiran samo na):
Kombinacijom ovih signala, kreira se lista koja svedoči o trenutnim aktuelnostima na YouTube-u, ali i u svetu. To znači da video sa najvećim brojem preglda u određenom danu možda neće biti #1 na trendingu, kao i da video sa manje pregleda može biti prikazan iznad videa sa više pregleda.
Čak i da Vaš video ispunjava sve navedene kriterijume, on možda nikad ne izađe u trending, kao i mnogi drugi koji takođe ispunjavaju kriterijume. Youtube trending sistem nastoji da izabere video klipove za koje smatra da će najvećem broju ljudi biti interesantni za gledanje.
YouTube ne prihvata nikakvu uplatu novca kako bi plasirao video u trending kategoriju, niti daje prednost onima koji plate reklamu na YT. Takođe, YouTube navodi da nikad ne favorizuje određene stvaraoce sadržaja na svojoj platformi, već uvek sastavlja liste potpuno objektivno.
Takođe, video može biti prikazan u trendingu samo ukoliko je podešen na javno. Videi koji su promenjeni iz gledaj po pozivu u javno, tretiraju se na isti način kao da su od samog početka javni. Tako da, ukoliko Vaš video dobije samo par stotina pregleda u prvih par dana, kad je postavljen po pozivu, biće gotovo nemoguće da se pojavi u trendingu na YouTube-u.
Video sa 30 000 pregleda lako može da završi na samom vrhu trendinga, ukoliko je doživeo eksploziju (veliki broj) pregleda za jako kratko vreme. To obavezno mora uključiti i komentare, kao i pozitivne i negativne reakcije.
Potreban Vam je pouzdan dostavljač, od kog se može izvršiti kupovina YouTube pregleda, kao i kupovina komentara i reakcija (lajkova) na video u prvim momentima od postavljanja na kanal. To je jedini pouzdan način da prevarite YouTube algoritam i obezbedite sebi mesto u trendingu.
Popularizuj.me nudi sve neophodne usluge za ulazak u YouTube trending, a našu pdf ponudu i cenovnik možete zatražiti samo jednim klikom na sajtu.
Trending stranica se konstantno menja, što znači da se svakako vaš video tu neće dugo zadržati i da ne treba ulagati preveliki trud da se tu pozicionirate. Stvarajte kvalitetan sadržaj i obezbedite svom video klipu broj pregleda koji zaslužuje, bez da se opterećujete ulaskom u trending.