Plavi znak ne bi bio toliko poželjan da se lako dobija. Instagram verifikacija je rezervisana za one naloge, koje Instagram smatra bitnim javnosti. Malo preciznije, to znači da morate biti javna ličnost, selebriti ili globalni brend, da bi uopšte bili u igri za plavi znak.
Samim tim što ste našli na našem blogu, verujemo da ste svesni važnosti popularizacije na drušvenim mrežama. Popularnost na društvenim mrežama Vam može doneti mnogo toga, ukoliko svoj uticaj umete da koristite na pravi način. Mnoge influenserke, ali i javne ličnosti, zarađuju tako što promovišu određen proizvod ili uslugu.
U moru društvenih mreža, trenutno je najpopularniji Instagram i svako ko se bavi javnim poslom, doslovno mora imati svoj profil. Bilo da ste aktivni ili ne, važno je da ste prisutni i da ste na zasluženom mestu. Čak i da ne planirate da zarađujete zahvaljujući Instagramu, jako je važno da Vaš profil bude u skladu sa Vašom karijerom. Ono što razdvaja one uspešne i poznate, od onih koji to nisu, je upravo Instagram verifikacija.
Kako bi razlikovali prave profile poznatih ličnosti, Instagram je uveo verifikaciju, koja nam pomaže da prepoznamo zvanične naloge određenih osoba. Kao i svaki trend, to je prvo stiglo na Facebook, a nakon što je FB kupio Instagram, ta praksa se nastavila. Mnogi ljudi iz javnog posla su to još davno prepoznali i odradili su Instagram verifikaciju. Neki su čak i bili verifikovani na Facebooku, pa su dosta lakše dolazili do poznatog plavog znaka.
Instagram verifikacija je i bitan društveni diferencijator. Samim tim što plavi znak ne može da ima svako, ljudi ga jako žele. Na samom početku je bilo dosta lako doći do plavog znaka na Instagramu, jer je malo ljudi i podnosilo zahteve. Mreža je tad još uvek bila mlada, nedovoljno razvijena i korisnici se nisu lako snalazili. Nedugo zatim, Instagram verifikacija je postala san svake javne ličnosti i hajka na plavi znak je krenula.
Budući da već 7 godina uspešno poslujemo, svedoci smo razvoja ovog fenomena. Bili smo verni saputnici mnogim našim klijentima na putu do famoznog plavog znaka na Instagramu. Prvo treba da shvatite da Instagram verifikacija nije ono što je bila pre nekoliko godina i da će proces dolaska do plavog znaka najverovatnije biti dug i iscrpljujuć. Stoga, ne preporučujemo da se u to upuštate sami i savetujemo da nađete pouzdanog partnera, koji će vas dovesti do zasluženog plavog znaka.
Pre nego što krenete da radite na dobijanju plavog znaka, proverite da li ispunjavate Terms of Service i Community Guidelines. Kao što Instagram objašnjava na svom sajtu, nalog takođe mora biti i:
Ukoliko već imate verifikovanu stranicu na Facebooku, to ne znači da ispunjavate uslove za verifikaciju na Instagramu. Facebook verifikacija se smatra znatno “lakšom” od Instagram verifikacije, a naše iskustvo to i potvrđuje. Dok Facebook tvrdi da mali biznisi i organizacije takođe imaju priliku da verifikuju svoje stranice; Instagram tvrdi da samo “bitni” nalozi od “javnog interesa” mogu biti uzeti u obzir za verifikaciju.
Stvar koju smo primetili jeste da ukoliko neko nije verifikovan na Facebooku, a uspe da se verifikuje na Instagramu, Facebook verifikacija se odobrava nakon prvog sledećeg zahteva. Nažalost, praksa nije ista kada je situacija obrnuta.
Dobra vest je da podnošenje zahteva za verifikaciju traje veoma kratko. Evo kako možete to uraditi u tri veoma jednostavna koraka.
Ulogujte se na svoj nalog. Ukoliko imate više od jednog Instagram naloga, uverite se da ste ulogovani na onaj koji želite da verifikujete.
1. Popunite svoje Instagram ime, a zatim i sva prateća polja:
2. Priložite dokument.
Priložite kopiju identifikacionog dokumenta ili zvaničnog dokumenta biznisa, ukoliko verifikujete poslovni nalog. Ukoliko verifikujete lični profil, možete koristiti vozačku dozvolu, pasoš ili ličnu kartu. Za biznise možete koristiti neki od računa koji se vodi na ime kompanije, neki od poreskih dokumenata ili vlasnički list. Vodite računa o tome da se ime na dokumentu poklapa sa imenom koje ste gore naveli.
3. Kliknite pošalji (send).
Kada kliknete dugme za slanje, Instagram će uzeti u obzir vaš zahtev za verifikaciju. Pored svih drugih faktora, oni će želeti da potvrde “autentičnost, jedinstvenost, potpunost i relevantnost” javnog naloga.
Nakon revizije aplikacije, Instagram će poslati notifikaciju da li je zahtev prihvaćen ili odbijen. Ne očekujte odgovor brzo, jer za ovaj odgovor nema nekog naznačenog roka. Uglavnom to bude nekoliko dana, ali neka vas ne čudi ukoliko odgovora nema nakon par nedelja.
Molimo vas da vodite računa da ne budete prevareni. Kada ljudi podnesu zahtev za verifikaciju, oni svakodnevno detaljno proveravaju poruke, notifikacije i emailove sa željom da što pre saznaju odgovor. To ih čini savršenom ciljnom grupom za hakerske napade, zato budite na oprezu!
Instagram vam nikad neće tražiti da platite verifikaciju, niti će ikad poslati email sa pitanjem vezano za vaš zahtev za verifikaciju. Sve ovo treba da bude indikator da je reč o prevari. Zbog toga, a i mnogih drugih razloga, nađite pouzdanu agenciju koja će vas bezbolno provesti kroz ceo proces. Nažalost, mi ovu uslugu više ne nudimo.