Koji su to najbolji alati za montažu TikTok videa? Ovo pitanje muči mnoge početnike na ovoj aplikaciji. Ukoliko ste saznali kako da napravite TikTok nalog i upoznali se sa svim osnovama, editovanje videa je sledeći korak.
Kada bacite pogled na sve one TikTok klipove, može Vam delovati da montažu rade profesionalci i da Vi to nećete moći da uradite sami. Međutim, varate se. Aplikacije za editovanje video sadržaja su toliko napredovale, da Vam neće biti potrebne montažerske veštine.
Alati za montažu TikTok videa postoje da bi korisnicima olakšali stvaranje sadržaja, koji će publika voleti. Cilj ove aplikacije je da privuče što više korisnika, pa se samim tim trude da olakšaju proces montaže, da bi svako mogao da bude korisnik.
Bilo da ste totalni početnik na TikToku ili da planirate ozbiljnije da se pozabavite sadržajem na svom nalogu, alati za montažu TikTok videa će biti od velike koristi. Oni će pomoći da lakše ispričate priču o svom biznisu ili da predstavite lični brend, na sebi jedinstven način.
Da bi uopšte došli do alata za montažu TikTok videa, neophodno je da napravite svoj prvi TikTok video. Ulogujte se na svoj nalog i kliknite plus (+) na samom dnu ekrana, kako bi ste pokrenuli snimanje.
Držite prst na velikom roze dugmetu kako bi započeli snimanje. Ukoliko želite da zaustavite snimanje, samo podignite prst i video zapis će stati. TikTok omogućava da nekoliko puta prekinete i nastavite snimanje jednog istog video klipa, kako bi napravili bolje prelaze između scena.
TikTok jeste Raj za kreativce, ali i manje kreativni se mogu dobro zabaviti na ovoj aplikaciji. Ne morate biti inovativni, već samo pratite trendove, koji su servirani na početnoj stranici. Važno je samo da budete ažurni.
Muzika je i najveći deo TikTok iskustva, pa samo dodavanje iste može biti sjajan način da poboljšate korisničko iskustvo i svoj video. Kako bi pronašli muziku, morate kliknuti na “Sounds” na samom vrhu ekrana. Tada će se otvoriti baza zvukova, sa hiljadama aktuelnih pesama.
Zvukovi su kategorizovani po popularnosti, izazovima i temama. Kada pronađete zvuk koji želite da koristite, kiknite na njega i pritisnite roze štrik. Zatim, kliknite na “Trim” dugme, sa desne strane ekrana, pre nego što prevučete zvuk u svoj video klip. Kako bi ste završili dodavanje muzike, pritisnite roze štrik.
Ukoliko ste već afirmisani na TikToku, koji Vas je prepoznao kao promotivni ili zvaničan nalog nekog brenda, moći ćete da koristite samo zvukove iz TikTok komercijalne muzičke baze. Nek Vas to ne plaši, ova baza ima preko 200 000 zvukova, koje možete koristiti bez brige o autorskim pravima.
Okretanje kamere napred-nazad stvara dinamičnost. Snimanje iz različitih perspektiva ili pozadina, čini video interesantnijim. Koristite “Flip” dugme, koje se nalazi sa gornje desne strane ekrane, kako bi brzo okretali kameru napred-nazad. Istu stvar možete uraditi koristeći prečicu, a to je dupli klik bilo gde na ekranu.
Menjanje brzine video klipa znatno utiče na drmatičnost i razigranost. Koristeći dugmiće za brzinu na samom dnu ekrana, možete usporiti ili ubrzati video klip. Izaberite 0.3x ili 0.5x za efekat usporenog snimanja, ili birajte 2x ili 3x za ubrzanje.
Korišćenjem filtera lako možete promeniti estetiku svojih video klipova. Kako bi ste pronašli filtere, kliknite na “Filter” dugme na desnoj strani ekrana. Filterima, takođe, možete pristupiti svajpovanjem prstom levo i desno po ekranu. Postoji četiri glavne kategorije filtera: portret, pejzaž, hrana i vibracija.
Verovatno ćete primetiti i “Beauty” filter sa desne strane ekrana. Ovo dugme zapravo aktivira mod za lepotu, tako što primeni blur filter na lice, kako bi koža izgledala zaglađeno i bez mana. Ovaj filter može da se koristi u kombinaciji sa filterima iz drugih kategorija.
Snimanje bez ruku je veoma jednostavno uz “Timer” alat. Kliknite “Timer” dugme sa desne strane ekrana, a zatim izaberite 3 ili 10 sekundi. Nakon toga prevucite polugu na samo dno ekrana, kako bi izabrali dužinu snimka. Kada budete spremni da počnete, kliknite “Start countdown” i odbrojavanje će početi.
Od menjanja pozadine korišćenjem zelenog ekrana, do dupliciranja ljudi putem umnoživača, efekti zaista mogu da podignu kvalitet videa na viši nivo. Kliknite na dugme “Effects” u donjem desnom uglu ekrana. Onda će se pojaviti baza efekata, koji su kategorizovani prema žanrovima – “Novo”, “Trending”, “Specijalni efekti” i “Interaktivno”.
Svaki od efekata možete isprobati pre korišćenja, tako što ćete kliknuti na njega. Kada se odlučite koji efekat želite da koristite, kliknite na glavni ekran da započnete snimanje.
Kada ste zadovoljni snimljenim video materijalom, kliknite na roze štrik na donjem desnom uglu ekrana. Nakon toga će Vam se pojaviti još alata za montažu TikTok videa, a među njima je i “Tekst” opcija.
Kliknite “Text” dugme i iskucajte ono što ste planirali. Takođe možete koristiti dugmiće iznad tastature, kako bi ste menjali font, poravnanje i boju slova. Kako bi ste odredili poziciju na kojoj će se tekst pojaviti u videu, držite prstom na tekst koji ste iskucali i kliknite “Set duration”. Prevucite polugu kako bi ste izabrali kada će se tekst pojaviti, a kada nestati.
Snimanje narativnog zvuka je jednostavno uz Voiceover alat. Naracija je odlična za pričanje priča ili kreiranje tutorijal videa, odnosno “kako da” klipova. Kliknite na “Voiceover” dugme sa desne strane drugog ekrana za editovanje. Prevucite polugu kako bi ste izabrali poziciju od koje želite da voiceover krene, a zatim kliknite “Record”.
Kada video bude spreman, kliknite dugme “Next”. Ovo će Vas zatim odvesti na deo za pisanje opisa, gde možete ukratko prepričati radnju videa. To će pomoći publici da Vas nađe, ali i samoj TikTok aplikaciji da Vaš video prikaže adekvatnoj ciljnoj grupi. Poslednji korak je da kliknete “Post” na donjem desnom uglu ekrana i time ćete javno podeliti svoj video klip.
Dok koristite alate za montažu TikTok videa, ne zaboravite da je važan i uređaj kojim snimate. To nikako ne mora biti profesionalna kamera, već telefon novijeg datuma i savremenijeg softvera. Zapamtite da je TikTok, baš kao i svaka druga društvena mreža, odlična za promociju biznisa ili ličnog brenda, ukoliko je koristite na pravi način.
Cilj naše agencije je da Vaš biznis ili lični brend dostignu svoj maksimum. Da bi se maksimum postigao, predlažemo da budete redovni u objavljivanju klipova, ali i da razmotrite kupovinu TikTok pregleda. Stupite u kontakt sa nama ukoliko želite da saznate više.