Deset godina uspešnog poslovanja je zvanično iza nas. Svaka poslovna godina je bila bolja od prethodne, što nas ohrabruje da verujemo da će tako biti i u budućnosti. Radujemo se svemu što donosi sutra, nakon 10 godina sa vama!
Popularizuj.me je, na svom početku, bio “one man show” (šou koji izvodi jedna osoba). Sada već davne 2012. godine, u jeku popularnosti bio je Facebook. Pošto u to vreme grupe nisu postojale, sve se vrtelo oko Facebook stranica. Već tada su počela da se pojavljuju “nova zanimanja”, a sa zapada su stigli i popularni nazivi za svaki posao ponaosob.
Ubrzo zatim, najpoznatija audio-vizuelna platforma, YouTube, ulazi u nezaustavljivu ekspanziju. Kako smo uvek nastojali da pratimo najnovije trendove i tada smo bili jedni od pionira povećanja YouTube pregleda, kada je reč o našem regionu.
Podsećamo Vas da govorimo o vremenu, kada većina stranovništva Balkana nije imalo mobilni internet. Google oglašavanje je bilo potpuna nepoznanica, kao i bilo koji drugi naćin povećanja pregleda. Međutim, želja da brojevi budu veći je oduvek bila prisutna i mi smo na istu uvek uspevali da odgovorimo.
Bile su to godine, kada su ljudi gledali u internet sa dosta sumnje. Prisetite se teksta o momku, koji je naručio kompjuter, a isporučena mu je cepanica. Ukoliko ste iole ispratili period o kom pišemo, ovaj događaj Vas sigurno nije zaobišao. Ne možemo dovoljno opisati koliko je bilo izazovno dogovoriti bilo kakvu vrstu Internet saradnje u to vreme.
Međutim, uvek je bilo naprednih ljudi i onih koji su znali u šta je pametno ulagati. Inovacija menja svet i ko dozvoli da ga vreme pregazi, odnosno da postane zastareo, sigurno neće napraviti uspeh. Svi oni koji su u to vreme investirali u svoj lični brend na Internetu, osigurali su sebi dugogodišnju karijeru.
Sastanci uživo su bili sastavni deo posla. Zbog visokog stepena nepoverljivosti, klijenti su uvek insistirali na ličnom kontaktu. Upoznavanje pre zvaničnog početka saradnje je bilo pod obavezno. Moramo priznati da se ovaj trend dugo zadržao, iako je polako rastao broj onih koji imaju poverenja da nešto kupe ili sklope saradnju putem interneta.
Kako su godine prolazile, mi smo širili tim i broj usluga. Rasli smo zajedno sa našim brendom i vrlo brzo postali jedna od vodećih marketinških agencija na Balkanu. Podelićemo sa Vama par prekretnica, hronološki, koje oslikavaju naš rast u prethodnih deset godina.
2014. godine kupujemo domen i zvanično postajemo Popularizuj.me brend. Pre toga smo dve godine radili na smišljanju dovoljno zanimljivog i unikatnog imena. Brending je izuzetno bitan u svemu što radite, zato je posebno važno dobro promisliti pre pravljenja tog velikog koraka. Za nas je ovo bila jedna od najboljih odluka.
Da kratak i jasan brend zaista zlata vredi, dokazao je i ovaj projekat. Kako bi priča oko brenda bila zaokružena, neophodan je i adekvatan domen, koji će to ispratiti. Društvene mreže i druge platforme se periodično menjaju i popularnost im varira, ali kvalitetan domen ostaje za ceo životni vek biznisa.
Popularnost javnim ličnostima donosi novac, pa je ljudska potreba da se popularizuju oduvek bila jaka. Popularizuj.me je uvek bio u korak sa vremenom, nudeći savremene usluge za sve društvene mreže koje su u određenom momentu popularne. Slogan firme govori u korist tome.
Već dugo živimo u vizuelnom svetu. Na Instagramu postavljamo najbolja izdanja i trudimo se da u prvi plan izbacimo najbolju verziju sebe. Međutim, čak iako damo sve od sebe za društvene mreže i audio-vizuelne platforme, reakcija publike može da izostane.
Naš primarni cilj je bio da obezbedimo sigurnu podršku našim klijentima, a to smo uradili mesečnim paketima za sve mreže. Nakon 10 godina sa vama, sa sigurnošću znamo da smo bili pouzdan partner u izgradnji, unapređenju ili održanju na stotine karijera.
Brojevi daju kredibilitet određenoj Internet ličnosti. Sasvim je logično da će reklama biti skuplja kod influensera sa milion pratilaca, nego kod onog sa deset hiljada njih. Brojevi zapravo oslikavaju poverenje ljudi u nečiji lični brend. Popularne stvari se lakše i brže prodaju, a ukoliko uz to čujemo i neku lepu reč poznate ličnosti, kupovina je zagarantovana.
Popularnost ima snažne posledice i može izazvati efekat kotrljajuće snežne grudve. Ukoliko neko popularan preporuči određeni proizvod, vrlo je verovatno da ga ubrzo više neće biti na policama. Ako pevač, koji je trenutno u YouTube trendingu, najavi nastup, sigurno će rasprodati sve karte i tražiće se neka više.
Dakle, popularnost je alat za prodaju. Zbog toga je jako važno ulagati u svoj lični brend ili biznis koji gradite. Rad na sebi i svom bizinsu nikad ne sme da prestane, ukoliko planirate da traje. Baš kao što kuća propada ukoliko se u nju godinama ne ulaže, ista stvar se dešava i sa karijerama javnih ličnosti. Iako ljudima posao pevača možda ne deluje teško, iza uspešne pevačke karijere stoji težak rad i veliko odricanje.
2016. godine odlučujemo da je vreme da pokrenemo sajt, sa blogom, gde bi odgovorili na sva često postavljana pitanja. Mnogi klijenti nisu bili upoznati sa osnovama Internet marketinga i dosta vremena smo gubili na objašnjavanje. Zaključili smo da bi putem bloga pružili potencijalnim klijentima sve neophodne informacije, pre nego što se uopšte odluče na saradnju sa nama.
Naš blog pokriva sve popularne drštvene mreže i audio-vizuelne platforme. Odgovara na veliku većinu pitanja, a ukoliko Vas nešto dodatno interesuje, uvek nas možete kontaktirati i dobićete odgovor. Vremenom je naš blog postao riznica znanja, davajući odgovore i na kompleksnija pitanja, koja se tiču algoritma i pozicioniranja na pretraživačima.
Nesebično deljenje znanja nas je pozicioniralo na prva mesta za sve relevantne ključne reči u regionu, ali i dijaspori. Klijenti su počeli sami da dolaze i primetili smo da imaju mnogo više znanja, od onih koji su dolazili putem preporuke. Na duže staze nam je to olakšalo komunikaciju i ubrzalo period adaptacije.
Eksperiment sa blogom nas je doveo do zaključka da – ukoliko vas nema na Google pretrazi, to je isto kao da biznis ne postoji. Morate se pozicionirati ispred očiju potencijalnih klijenata.
Danas je Popularizuj.me jedna od vodećih marketinških agencija u regionu. Velika većina javnih ličnosti je na spisku naših klijenata, kao i mnogi vlasnici biznisa iz raznih industrija. Od kako je naša agencija postala izgrađen brend na Internet nebu, poslovanje je znatno olakšano.
Nepoverenja gotovo da više nema, jer prva pozicija na Google pretrazi dovoljno govori o kredibilitetu agencije. Velika baza klijenata i mogućnost da iz prve ruke čujete pohvalu o našem radu, je posebna vrsta potvrde da svoj posao radimo najbolje što možemo.
Veliki broj zadovoljnih kilijenata, sa kojima godinama sarađujemo, je u velikoj meri doprinela razvoju same agencije. Na predlog klijenata uvrstili smo nove usluge, proširili sistem podrške, koju pružamo mesečnim paketima i unapredili poslovanje. Nakon 10 godina sa vama, možemo samo da kažemo HVALA!
Naša baza klijenata je eksponencijano rasla kako su godine prolazile. Imamo to zadovoljstvo da usluge možemo da pružamo širom sveta i u tome zaista uživamo. Sarađujemo sa klijentima iz preko 40 zemalja i ne planiramo da se tu zaustavimo.
Na nedeljnom nivou pravimo sastanke tima, gde zajednički radimo na poboljšanju usluga i širenju njihovog spektra. Svakodnevno pratimo viralni sadržaj na različitim platformama i dajemo sve od sebe da ispratimo svaki trend.
Trudimo se da budemo u korak s vremenom, kao i da sve aktuelne usluge na tržištu uvrstimo u našu ponudu. Neretko smo mi ti, koji uvedu određene usluge na nivou regiona. I sve to radimo bez jednog jedinog eura datog za plaćeno oglašavanje, već je sve organski rast. Jer mi to dokazano umemo!